De maand mei loopt bijna op z’n einde. Dat betekent het weer tijd is voor een nieuw overzicht met alle webinars en gratis online workshops die we de komende weken organiseren. Benieuwd wat we dit keer voor je in petto hebben? In onderstaand overzicht hebben we alle sessies voor je op een rijtje gezet — van een webinar over de Smarter Workplace voor accountants en groothandels tot een workshop Teams 2.0 (met een chatbot en e-learning platform). Hopelijk mogen we je binnenkort bij een of meerdere sessies verwelkomen!
Workshop: Aan de slag met Teams – special edition
Na het succes van onze online workshop “Aan de slag met Teams” organiseren we op 10 juni, 25 juni en 7 juli een special edition Teams 2.0. Wil jij leren hoe je het gebruik van Microsoft 365 binnen jouw organisatie naar een hoger niveau tilt zonder een eigen solution consultant zoals Thijs in huis te hebben? En ben je benieuwd hoe een chatbot en e-learning platform je helpen het gebruik van Teams te optimaliseren en adoptie te stimuleren? Meld je dan snel aan via onderstaande button!
Webinar: Smarter Workplace voor groothandels
Vanwege concurrentie en steeds hogere eisen van de consument, staan groothandels voor een uitdaging op het gebied van IT. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat je — zonder investeringen in nieuwe servers — altijd met de nieuwste versie van je ERP systeem werkt? En hoe realiseer je flexibiliteit om snel een eenvoudig werkplekken op- en af te schalen? Kortom: hoe laat je IT vóór jou werken. In het webinar ‘Smarter Workplace voor groothandels‘ op 11 juni gaat accountmanager Ken Direks samen met CEO Anton Loeffen dieper in op hoe de moderne werkplek voor groothandels eruitziet.
Webinar: Accountancy werkplek van de toekomst
De accountantsmarkt is al enige tijd in verandering. De focus verschuift daarbij steeds meer naar een adviserende rol. Wil jij weten hoe jouw organisatie in kan spelen op deze verandering en een moderne werkplek kan realiseren? In het webinar ‘accountancy werkplek van de toekomst‘ op 16 juni zetten accountmanager Max Verbiesen en CEO Anton Loeffen de stappen voor je op een rij. Thema’s die aan bod komen:
✔️ Online samenwerking binnen en buiten jouw kantoor
✔️ Snellere implementatie van nieuwe functionaliteiten
✔️ Smart (voorspellende) data voor jouw accountants
✔️ Een volledige digitale werkplek
✔️ Inzicht in de kosten & verbruik
✔️ Inrichting van veiligheid aan de hand van rollen en rechten
Webinar: Hoe verhoog je de adoptie en kennis van Microsoft 365?
De implementatie van nieuwe tools is normaal gesproken een totaalproces waarbij vooraf het startpunt en eindpunt bepaald worden. Vanwege Corona moesten veel organisaties echter plotseling vanuit huis gaan werken. Nieuwe technieken werden geforceerd en versneld uitgerold en medewerkers moesten ineens aan de slag met nieuwe samenwerkingstools zoals Microsoft Teams. Dit gebeurde veelal niet gefaseerd, waardoor de tools organisatiebreed niet altijd goed geadopteerd zijn.
De vraag hoe je nieuwe technieken implementeert en de adoptie hiervan stimuleert is sowieso interessant. In het webinar “Hoe verhoog je de adoptie en kennis van Microsoft 365” op 24 juni gaat Günter Vos hier verder op in. Hij laat je zien hoe je op een effectieve wijze van A naar B komt en welke stappen en tools daarbij helpen.