De uitdaging
Durlinger, met 250 medewerkers, die elke dag proberen voeten en mensen blij te maken met schoenen stond voor een uitdaging om de juiste en weloverwogen beslissing te nemen. Samen de klanten goed kunnen blijven bedienen, de ontwikkelingen snel kunnen opvolgen en hierdoor een groeiend en gezond bedrijf zijn, dat geeft energie.
Durlinger deed zijn eigen IT-beheer in huis. Naarmate de IT wensen toenamen, de ontwikkelingen op technologie en de komst van corona ontstond er een uitdaging voor de organisatie. Eindgebruikers maakten met thin-clients connectie met een RDS-server om te kunnen werken. Het gemengde applicatielandschap, bestaande uit een on-premise omgeving met 3 HyperV servers en cloudbased SaaS-applicaties, maakte het uitdagend om te voldoen aan de wensen. Daardoor kon het team zich niet meer bezighouden met wat ertoe doet: voeten en mensen blij maken met IT als ondersteuning. Dankzij de Smarter Workplace van Eshgro kan Durlinger zich weer richten op hun bedrijfsprocessen en ondersteunend de toekomstgerichte IT-oplossingen hen hierbij.