On-site support
Ervaar directe, persoonlijke IT-ondersteuning met onze On-site support services
Optimale ondersteuning op locatie
Het beheer en onderhoud van jullie moderne werkplek is bij Eshgro goed geregeld via onze remote Servicedesk. Onze medewerkers staan continu klaar om je te helpen met al je vragen. Met tools als TeamViewer kunnen we op afstand snel inzicht krijgen in het vraagstuk. Het kan echter voorkomen dat je als organisatie behoefte hebt aan fysieke support op locatie. Om in deze behoefte te voorzien bieden we On-site support aan.
Wat is On-site support?
Bij On-site support plannen we een Support medewerker of Systeembeheerder in op locatie om gebruikers te ondersteunen in hun vragen. Het voordeel hiervan is dat het directe en persoonlijke assistentie biedt aan je medewerkers. Een On-site medewerker ter plaatse kan snel reageren op technische incidenten, waardoor de productiviteit wordt verhoogd en eventuele downtime wordt geminimaliseerd.
On-site medewerkers kunnen daarnaast assisteren in werkzaamheden als het gebruiksklaar maken van werkplekken, het installeren van software, regelen van autorisaties of het uitvoeren van periodiek onderhoud aan IT-systemen en werkplekken.
De voordelen van On-site support
- Een IT-professional op locatie kan directe ondersteuning bieden in al jullie vragen of incidenten
- Door op locatie te werken leren wij jullie (fysieke) IT-omgeving nóg beter kennen, waardoor in de toekomst sneller en beter kan worden ondersteund
- Incidenten zijn over het algemeen sneller op te lossen op locatie
- Afhankelijk van jullie wensen is de On-site support in te plannen op basis van dagdelen
Hoe wordt On-site support ingezet?
Om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke On-site Support ervaring krijgt, hebben we een eenvoudig en helder proces ontwikkeld. Vanaf het moment dat je je aanvraag indient tot de voortdurende ondersteuning op jouw locatie, werkt Eshgro nauw met je samen om een service te bieden die volledig is afgestemd op de unieke behoeften van jouw organisatie.
Start je aanvraag voor On-site support door het onderstaande formulier in te vullen.
Na je aanvraag nemen we contact op voor een intakegesprek waarin we de specifieke behoeften en wensen van jouw organisatie in kaart brengen. We bespreken samen hoe onze On-site Support het beste kan worden ingezet.
Op basis van het intakegesprek plannen we de On-site Support in. Dit kan variëren van incidenteel tot regelmatige ondersteuning, afhankelijk van de behoeften van jouw organisatie. Onze professionals kunnen assisteren bij uiteenlopende taken, van het gebruiksklaar maken van werkplekken tot het uitvoeren van periodiek onderhoud.
Persoonlijke IT-expertise, direct op jouw locatie
Ervaar het gemak en de efficiëntie van professionele IT-ondersteuning direct op jouw werkplek. Onze On-site Supportdiensten bieden persoonlijke en directe assistentie voor al jouw technische vraagstukken. Vul het formulier in voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe onze IT-experts jouw organisatie kunnen ondersteunen met hands-on hulp en advies.
Of het nu gaat om het installeren van software, het instellen van werkplekken, of het oplossen van dringende technische problemen, onze experts staan klaar om je te helpen. Laat ons de IT-zorgen uit handen nemen zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is voor jouw bedrijf.
* Vereiste velden
Veelgestelde vragen over On-site support
Wat is on-site support van Eshgro?
On-site Support van Eshgro is een dienst waarbij we een IT-professional naar jouw locatie sturen om directe technische ondersteuning en service te bieden. Dit kan variëren van het oplossen van technische problemen, het installeren van software, tot het helpen bij het gebruiksklaar maken van werkplekken. On-site Support is bedoeld om een extra laag van persoonlijke en onmiddellijke hulp te bieden die verder gaat dan wat op afstand kan worden bereikt. Dit zorgt voor snellere probleemoplossing, minimaliseert downtime en verhoogt de algehele productiviteit.
Wanneer is on-site support de beste keuze voor mijn organisatie?
On-site Support is ideaal als jouw organisatie behoefte heeft aan directe, persoonlijke assistentie voor complexe IT-vraagstukken of wanneer er een snelle oplossing nodig is die niet op afstand kan worden geboden. Het is ook nuttig voor het inrichten van nieuwe werkplekken, het uitvoeren van hardware-upgrades of -reparaties, of wanneer er behoefte is aan fysieke aanwezigheid voor training of demonstratie van nieuwe technologieën. Kortom, als je een situatie hebt waarbij fysieke aanwezigheid van een IT-expert essentieel is, is On-site Support de juiste keuze.
Hoe werkt On-site support van Eshgro?
On-site Support van Eshgro begint met een intakegesprek waarin we jouw specifieke behoeften en situatie bespreken. Afhankelijk van deze behoeften, plannen we een ervaren IT-professional in om op jouw locatie aanwezig te zijn. Deze specialist kan helpen met een scala aan taken, van het oplossen van directe technische problemen tot het assisteren bij langdurige projecten of het uitvoeren van onderhoud. Onze professionals zijn getraind om efficiënt en effectief te werken, zodat jouw organisatie minimale verstoring ervaart en maximale waarde krijgt van de geboden service.