Aankomende weken organiseert Eshgro weer diverse gratis online workshops en webinars waarin wij je voorzien van praktische tips over uiteenlopende onderwerpen. De sessies van mei hebben we hieronder overzichtelijk voor je op een rijtje gezet. Zo zie je snel of er iets voor jou tussen zit. Een klein tipje van de sluier: we gaan het sowieso met je hebben over datalekken, Teams 2.0 (met een chatbot en e-learning platform) en de moderne werkplek. Lees dus snel verder en meld je aan voor een of meerdere kennissessies. Hopelijk zien we je daar!
Webinar: Eerste Hulp Bij Datalekken
Op 14 mei praat onze Compliance Officer Maik van de Graaf je bij over de handelingen die je vanuit praktisch en juridisch oogpunt dient uit te voeren bij het verlenen van Eerste Hulp Bij Datalekken. Door de bril van Eshgro als cloud service provider, kijken we naar de relatie ‘klant – IT leverancier’. Daarbij krijg je antwoord op vragen als:
? Wat moet ik doen bij een datalek?
? Met welke criteria kwalificeer ik een lek?
? Wat zijn de mogelijke consequenties?
? Wie moet het datalek melden en waar doe ik dat?
? Welke informatie moet ik meesturen?
Workshop: Aan de slag met Teams – special edition
Na het succes van onze online workshop “Aan de slag met Teams” organiseren we op 14 en 28 mei een special edition Teams 2.0. Wil jij leren hoe je het gebruik van Microsoft 365 binnen jouw organisatie naar een hoger niveau tilt zonder een eigen solution consultant zoals Thijs in huis te hebben? En ben je benieuwd hoe een chatbot en e-learning platform je helpen het gebruik van Teams te optimaliseren en adoptie te stimuleren? Meld je dan snel aan via onderstaande button!
Webinar: Accountancy werkplek van de toekomst
De accountantsmarkt is al enige tijd in verandering. De focus verschuift daarbij steeds meer naar een adviserende rol. Wil jij weten hoe jouw organisatie in kan spelen op deze verandering en een moderne werkplek kan realiseren? In het webinar ‘accountancy werkplek van de toekomst‘ op 26 mei zetten accountmanager Max Verbiesen en CEO Anton Loeffen de stappen voor je op een rij. Thema’s die aan bod komen:
✔️ Online samenwerking binnen en buiten jouw kantoor
✔️ Snellere implementatie van nieuwe functionaliteiten
✔️ Smart (voorspellende) data voor jouw accountants
✔️ Een volledige digitale werkplek
✔️ Inzicht in de kosten & verbruik
✔️ Inrichting van veiligheid aan de hand van rollen en rechten